Учнівська

Інформаційне повідомлення
«Секрети рекламного бізнесу»
1.                     Чи здійснює реклама тиск на людей?
Так. Реклама – це своєрідний тиск на людську свідомість. Але це «непрямий тиск», тобто від тебе, в більшості випадків, не вимагають негайно прийняти рішення. Ти завжди маєш можливість не звертати увагу на рекламу, звернути увагу, але перевірити інформацію, взагалі поставитися до неї з недовірою. Важливо знати, що в рекламі використовують різні психологічні прийоми, метою яких є викликати бажання у людини придбати товар чи послугу.
2.                     Де і ким може здійснюватися реклама?
Реклама може бути чого завгодно і де завгодно: на телебаченні, у пресі, в Інтернеті, «Жива реклама», яку передають люди один одному у формі відгуків, поглядів, зауважень тощо, як правило, більш правдива, тому що вже перевірена безпосередньо на практиці конкретною людиною, яка не зацікавлена в продажі товару. Але пам’ятай, що смаки, погляди обставини та умови  використання товару можуть відрізнятися і тому те, що добре для однієї людини,  іншій може нанести шкоду…
3.                     Чи завжди те, про що повідомляється у рекламі є правдою?
В більшості випадків інформація перебільшена та прикрашена різними приємними для людини речами та образами: приємні емоції, щасливі обличчя, матеріальні задоволення, здійснення мрій тощо. 
4.                     Чи правильно, що рекламні повідомлення необхідно оцінювати критично?
Так. Заради власної безпеки та відповідального ставлення до свого здоров’я і життя варто аналізувати рекламні повідомлення, критикувати їх з метою прийняття усвідомленого рішення. Просто виріши для себе, кому можна довіряти. Просто навчись протистояти тим, хто намагається тиснути на твої бажання, смаки, інтереси і не зважає на твою думку…

Результат групи Дослідників

Результат групи Психологів

Результат групи Соціологів

МИ ПРОВЕЛИ АНКЕТУВАННЯ «ЩО ПОВИННА РЕКЛАМУВАТИ РЕКЛАМА ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ». І ОСЬ НАШІ РЕЗУЛЬТАТИ:











1 комментарий: